Smluvní podmínky

Pivní obchod je určen uživatelům starším 18 let.

 

Nic zde neobjednávejte, jedná se totiž o školní projekt


Objednávku zboží vytvoříte tím, že přidáte zboží které chcete nakoupit do nákupního košíku.Můžete vkládat jednotlivé lahve, aby jste mohli ochutnat jakékoliv pivo z naší nabídky v libovolném množství. Po vyplnění registračního formuláře dokončíte objednávku. Heslo je pro ulehčení vaší další objednávky. Minimální hodnota objednávky není stanovena.


Po odeslání objednávky Vám bude zároveň odesláno e-mailem její potvrzení. Objednávka nevznikne, jedná se totiž o školní projekt. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nedostatky okamžitě nás zkontaktujte emailem nebo telefonicky. Kontaktní informace jsou uvedeny v sekci Kontakt. Následně je po vyřízení objednávky a odeslání zásilky, respektive připravení zboží k osobnímu odběru, zaslána informační zpráva na kontaktní email uvedený v registraci. Zákazník může rovněž stav objednávky sledovat v přehledu objednávek po přihlášení ke svému účtu.


Zrušení objednávky ze strany zákazníka je možno pokud ješte nedoslo k expedici zboží a odeslání potvrzujícího emailu o expedici.


Zrušení objednávky ze strany obchodu je provedeno vždy pokud je zjišteno že zákazník nedosáhl věku 18 let. V ostatních případech ( zboží není skladem, zboží není možno dodat, nevyrábí se atd) se dohodneme na dalším postupu, pokud ne je možno zrušit objednávku.


Platba za zboží je možná při převzetí v hotovosti.


Expedici zboží vám potvrdíme telefonicky nebo elektronicky v nejrychlejším možném čase po obdržení objednávky. Obvykle se zboží expeduje následující pracovní den po obdržení objednávky. Veškeré případné změny nebo upřesnění najdete na našich stránkách po přihlášení pod svým zákaznickým účtem. Snažíme se o individuální přístup a po vzájemné domluvě je možný termín dodání zboží upravit.


Dodání zboží je možno naším dovozem, využitím balíkové služby nebo samozřejmě osobním odběrem na adrese obchodu ovšem až po předchozí domluvě.


Obsah dodávky je kupující povinnen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce za přítomnosti dopravce. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), je snížena cena dodávky o hodnotu chybějícího nebo poškozeného zboží v případě našeho dovozu. V případě dovozu balíkovou službou adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zásilku přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled.


Vrácení zboží a vyplacení částky za vrácené zboží je možné osobně na naší prodejně bez uvedení důvodu do 14 dnů,  pří splnění následujících podmínek:
Zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu
Zboží ani obal nesmí být jakkoliv poškozeny
Zboží nesmí jevit známky spotřeby, opotřebení či používání
Toto ustanovení se netýká se zboží, které bylo zakoupeno osobním odběrem v našem obchodě

Nic zde neobjednávejte, jedná se totiž o školní projekt


Vytvořte si www stránky zdarma! Webnode